F.A.Q.

FAQ's: Hoe kan ik online een zonnebril en/of montuur kopen?

1. Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats het product van uw keuze in de winkelwagen door op de "winkelwagenknop" te klikken.

Vul dan op de afrekenpagina uw adres en persoonlijke gegevens in

om te beginnen met de betaling. Pas als je op de knop "Bevestig bestelling" drukt, is de bestelling definitief.

2. Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kun je tijdens het invoeren van uw persoonlijke gegevens
een extra afleveradres invullen. Je ontvangt daarna een factuur van ons via de e-mail.

3. Krijg ik een bericht als ik een bestelling heb geplaatst?

Na het afronden van een bestelling ontvangt je van ons een orderbevestiging en een factuur op het door jou opgegeven e-mailadres.

4. Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Als je een bestelling wilt wijzigen of annuleren, adviseren wij om contact op te nemen met de klantenservice. Je kunt dit doen
door een e-mail te sturen naar info@highclassoutlet.nl.

5. Welke betalingsmogelijkheden bieden jullie aan?

Wij bieden verschillende betalingsmogelijkheden.
Je kunt betalen met de volgende betalingsmogelijkheden:

-Apple Pay

- PayPal

- iDEAL

- SEPA-overschrijving

- Sofort bankieren

- Bancontact

- GiroPay

- EPS

- Postepay

- ING Home'Pay

- KBC-Betaalknop

- Belfius Betaalknop

6. Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

De verzendkosten zijn GRATIS in geheel Europa!

8. Wat te doen als het product na bestelling niet meer op voorraad is?

Onze producten zijn in principe op voorraad. Mocht een artikel onverhoopt niet op voorraad zijn, dan ontvang je binnen 24 uur een bericht van ons. Wij nemen dan contact met je op om tot een oplossing te komen. Komen we niet tot een passende oplossing dan krijg je natuurlijk je geld terug.

9. Wat gebeurt er als ik meerdere producten bestel?

We wachten tot de bestelling klaar is, zodat we deze in één keer naar je kunnen verzenden. In de praktijk zal dit bijna nooit tot vertraging leiden.

10. Wie levert mijn bestelling af?

Wij werken met betrouwbare vervoerders zoals DHL. Je ontvangt hierover een bericht.

11. Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de levering?

Als je niet thuis bent op het moment van levering, laat de vervoerder een bericht achter. Gelieve deze instructies te volgen.
In alle gevallen zullen ze een tweede leveringspoging doen. Als dit niet werkt, zul je
een bericht ontvangen waarin je het pakket kunt ophalen.

12. Kan ik mijn bestelling terugsturen?

Ja, je kunt binnen 14 dagen aangeven of je de goederen wilt retourneren. Daarna heb je nog 14 dagen de tijd om de artikelen daadwerkelijk aan ons te retourneren. Gedurende deze periode kun je de bestelling ongebruikt, onbeschadigd en compleet in de originele verpakking retourneren. Neem ALTIJD contact met ons op voor een retourzending en vraag naar het retour adres. Stuur de retourzending NOOIT terug naar het adres op de label van het pakket. Hierdoor kan het mogelijk zijn dat je je geld niet terug krijgt.

13. Zijn er kosten verbonden aan het terugsturen?

Tenzij anders overeengekomen (bijvoorbeeld in geval van gebreken) zijn de kosten voor het terugsturen (retour kosten) voor je eigen rekening.

14. Kan ik mijn bestelling op elk moment terugsturen?

Je hebt het recht om je bestelling binnen 14 dagen te retourneren. Het recht op restitutie vervalt na 14 dagen.

15. Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?

Wanneer je een product retourneert, krijg je een ontvangstbevestiging. Binnen 2 weken wordt het geld teruggestort of ontvangt je een nieuw product. Om je retour zo snel mogelijk te kunnen verwerken is het noodzakelijk dat je de aangegeven procedure volgt.

16. Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat moet ik doen?

Neem contact op met de klantenservice door een e-mail te sturen naar info@highclassoutlet.nl.

De waardering van www.highclassoutlet.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9,5/10 gebaseerd op 8 beoordelingen.
nl_NLNL
en_USEN fr_FRFR nl_NLNL