Veelgestelde vragen

Lees a.u.b. eerst de veelgestelde vragen alvorens u ons een bericht verstuurd.

Zijn de producten origineel?

Alle producten op onze webshop zijn 100% origineel. En zorgvuldig nagekeken op authenticiteit

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

U kunt gemakkelijk & snel een bestelling bij onze webshop plaatsen. U gaat naar de pagina van het gewenste artikel, kiest uw maat en klikt op de button “in winkelwagen”. Nadat u dit heeft gedaan komt u op een volgende pagina en kunt u uw gegevens invullen. Deze gegevens hebben wij nodig om uw pakket op te sturen op het door u ingevulde adres. Op deze pagina kunt u ook kiezen wanneer u het pakket geleverd wilt hebben.

Verder kiest u hier de gewenste betaalmethode die u wilt gebruiken om de bestelling te plaatsen.

Wanneer de betaling succesvol is afgerond, krijgt u hierover een bevestigingsmail. Wanneer wij het pakket vervolgens hebben verstuurd, zult u hierover ook een email ontvangen met daarin de Track & trace gegevens van de bezorger.

Welke betaalmethodes zijn beschikbaar?

U kunt al uw producten in onze webshop veilig betalen via een beveiligde verbinding met de volgende betaalmethodes:

 

  • i-Deal
  • PayPal
  • AfterPay
AfterPay – Achteraf betalen
AfterPay voert voor https://www.highclassoutlet.nl/ het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht van AfterPay via de AfterPay App kunt inzien en betalen. Met de AfterPay App regel je dit veilig en heel eenvoudig op je smartphone. In de online omgeving MijnAfterPay kun jij jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via push notificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Je kunt bij https://www.highclassoutlet.nl/ achteraf betalen tot een bedrag van € 250,- als je voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Ben je al bekend bij AfterPay dan kun je betalen tot een bedrag van € 500,-. Ter goedkeuring van jouw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk jouw bestelling betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?

PostNL verzendingen:

Voor bestellingen die gratis worden verzonden met PostNL geldt deze levertijd

Voor 16:30 besteld, Morgen in huis*

*Levertijden kunnen afwijken tot 3 dagen in uitzonderlijke gevallen.

Zijn de verzendkosten echt gratis?

Voor het verzenden van uw bestelde artikelen binnen Nederland brengen wij geen verzendkosten in rekening, wanneer u het bestelde artikel in de verkeerde maat hebt besteld, kunt u deze eenmalig terugsturen. De kosten van het retoursturen zijn voor rekening van High Class Outlet.

Betaal ik verzendkosten voor het retourneren van mijn pakket?

Bestellingen worden bij ons (meestal) kosteloos verzonden, mocht u ontevreden zijn dan kunt u het pakket altijd retourneren of ruilen mits de labels intact zijn en de kleding niet gedragen, beschadigt of gewassen is. De kosten hiervan zijn voor ons. Maar u kunt eenmalig ruilen. Via PostNL kost een gemiddelde zending zo’n €6,95 hierbij ontvangt u een Track & Trace code (bewaar deze goed).

CONTACTGEGEVENS / BEZOEKADRES

    06 – 40 24 52 32

Tel: 085-0656124
E-Mail: [email protected]

Bezoekadres (alleen op afspraak)
Gravin Juliana van stolberglaan 31
2263 AB Leidschendam

Postadres:
High Class Outlet
Postbus 1000
Box C93
2260BA Leidschendam / Nederland
 

BTW : NL.2242.78.745.B01
IBAN : NL71INGB0007706265
KvK : 68.28.74.45

Contactformulier